Întrebări frecvente

Mai jos găsiți răspunsurile la întrebările cele mai frecvent formulate de clienții noștrii. Dacă aveți orice nelămurire, contactați-ne fără ezitare.

1. Cum actualizez datele de pe site?

Actualizarea datelor cu Ovelo nu poate fi mai simplă. Tot ce trebuie sa faceți e să trimiteți un email la adresa client@ovelo.ro, și noi ne ocupăm de rest.

3. Pot avea un site în mai multe limbi cu Ovelo?

Da, pachetele recomandate asigură implementare unui site în 2, 3 sau chiar 5 limbi. Pentru mai multe informații despre pachete, vă rugăm accesați pagina ofertă de preț.

2. Pot folosi un domeniu deja existent cu Ovelo?

Desigur! Dacă aveți deja un domeniu cumpărat, putem conecta acel domeniu la siteul Ovelo, pe când dacă nu aveți domeniu, siteul va putea fi accesat prin adresa http://JUDET.ovelo.ro/LOCALITATE, adică de exemplu https://ms.ovelo.ro/sovata

4. Cine stă în spatele serviciului Ovelo?

Ovelo a fost creat de o agenție digitală (Aprilred) în anul 2012. Firma are sediul la Târgu Mureș, și este o inițiativă fondată în totalitate din capital intern.